even live vanuit het internetcafe - Reisverslag uit Medebach, Duitsland van Jisca Bonnema - WaarBenJij.nu even live vanuit het internetcafe - Reisverslag uit Medebach, Duitsland van Jisca Bonnema - WaarBenJij.nu

even live vanuit het internetcafe

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jisca

13 Juni 2007 | Duitsland, Medebach

hallo lieve mensen.

hier weer even kort een berichtje van mij, werd wel weer eens tijd dach ik!
Heb er nu al 2 weekjes opzitten de tijd vliegt voorbij. Ik vermaak me hier wel, laatst 2 vrije daagjes gehad ik ben met bianca naar winterberg gegaan met de bus we wisten niet welke bus maar we vroegen het en de buschauffeur vertelde ons dat we over moesten stappen hij zou wel zeggen waar. Ik dacht bij mezelf als dit maar goed komt, maaar goed we belandde uiteindelijk toch in Winterberg. We dachten laten we meteen maar kijken hoelaat de bus terug gaat. Het was 12 uur toen we gingen kijken op het bordje stond dat de laatste bus al om 14.00 uur terug zou gaan. Dus hadden we maar 2 uurtjes, we dachten das niet leuk dus zijn toch maar even naar het VVV kantoor gegaan om na te vragen. Die vrouw allemaal papieren erbij gepakt en vertelde dat de bus tot 6 uur elk heel uur zou rijden terug naar Medebach. Na een lekkere ijscoupe op te hebben gesmikkelt en ff terrasje gepikt en ff naar de supermarkt geweest, dachten we laten we nu maar weer de bus terug nemen. Het was toen 3 uur en je raad het natuurlijk al wij maar wachten wachten en wachten GEEN bus! Na 3kwartier kwam er een bus wij vroegen of die bus naar medebach ook nog kwam, de buschauffeur vertelde ons doodleuk dat die allang niet meer reed. Daar stonden we dan in Winterberg! Dat mens van het VVV kantoor had dus mooi tegen ons gelogen. We dachten van wat gaan we nu doen, we wouden niet gaan liften dus we zijn naar het hotel gegaan waar we hadden gezeten en gevraagd of we een taxi konden anrufen , die vrouw zei ik bel het wel voor jullie. Binnen 5 minuten was de Taxi gearriveerd de man was erg aardig hij vertelde dat er in keulen noodweer was en dat het onze kant op zou komen indd we hadden mazzel toen we in de Taxi zaten begon het keihard te regenen en hagel en onweer! Je zag de weg bijna niet meer. Gelukkig waren we nog veilig thuis gekomen. haha wel duur taxi ritje 25 euri met zn 2en maarja hebben we ook weer wat beleefd! Gisteren moest ik wederom weer werken. We moesten ons bij de Chef melden die nederlands was. Hij vroeg wat we eigelijk op het park deden, hij zei ik heb een grote vraag aan jullie hoe is het met jullie duits, Hij zei dat hij ons die avond eigen tafels zou geven die we zelf moesten gaan bedienen en afrekenen we moesten met de gasten gaan praten zo zouden we het snelst duits leren. Ik vond het werk leuk, normaal stond ik altijd maar wat drankjes te tappen in de keuken en dat is ook niks zo kom je niet eens in contact met de gasten nu wel. Gisteren had ik een tafel met aardige nederlanders die me van alles vroegen wat ik er deed en ik kreeg ook nog eens 3,50 fooi van ze.. dat is natuurlijk mooi meegenomen. Zaterdag ben ik met bianca naar de Sauna geweeest hier op het park we hadden een gratis kaartje gekregen van Nederlandse gasten die hielden niet zo van de sauna. Dus wij grepen die kans. Echt te lekker gewoon 3 aparte sauna cabines 50 gr. 80 gr. en 90 gr. ze hadden een ijskoud bad en een bubbelbad een massagedouche en nog een turksstoombad en relax stoelen we hebben ons daar zeker wel 2 uren vermaakt! Was erg ontspannend. Vanavond moet ik weer werken van 17.00 uur tot 23.00 uur en daarna hebben we een personeelsfeest dus ben benieuwd. Vanavond moet ik met niet leuke mensen werken dus heb eigelijks al helemaal geen zin in om te gaan werken. Ik kijk al uit naar het weekend ik ben zaterdag en zondag weer vrij dan komt Demian langs hij komt vrijdag al ik kan niet wachten. Goed vooruitzicht dus.

Dit was mijn berichtje me internet tijd is bijna op en moet nog een aantal dingetjes regelen. fotos volgen later aangezien me camera kapot is.


Nou mensen tot het volgende berichtje.
Is het daar ook een beetje mooi weer in Leeuwarden hier is het lekker warm elke dag en ik lig bijna elke middag wel in het zwembad ben al aardig verbrand.

Tschusss und Grussen aus Medebach
Jisca

  • 13 Juni 2007 - 12:39

    Chiheauu:

    je hoort iddd bij ons te zijnn

    x

  • 13 Juni 2007 - 15:51

    Dennis:

    Hey nichtje:D lees dat je je wel vermaakt, mooizo:D Veel plezier nog!

    Doei

  • 15 Juni 2007 - 08:59

    Bianca:

    Mis je jissiee..(K)

    Maar gelukkig heb je et al wat leuker..

  • 16 Juni 2007 - 20:28

    Silvia Verhulst:

    Hoi Jisca, aangezien bienc's lappie is gecrasht volg ik jouw site maar even, die wordt tenminste nog bijgewerkt.
    Ik heb de indruk dat jullie toch heus aan het wennen zijn, al was het begin moeilijk........jullie zijn daar echt de enige niet in hoor.
    Dit weekend kan voor jullie niet meer stuk, denk ik zo, want Tim en Damian zijn er.Nou geniet er maar lekker van en zo rol je dan lekker door die maanden heen.
    Ik hoop ook snel weer iets op mijn dochter's site te lezen.
    Voor nu nog een heel fijn weekend maar dat gaat wel lukken he?!
    Suc6 verder en ook de groeten voor mijn dochter
    groetjes Bienc's mams

  • 17 Juni 2007 - 10:51

    Sharon:

    Heej jiss!

    Het bevalt jou dus ook wel goed?! Hier gaat alles ook goed in Duitsland, we zitten hier alweer 2 weken :0 de tijd gaat echt snel!

    Dat jullie eerst alleen in de keuken mochten!! Wij werden gelijk in het restaurant gedumpt om tafeltjes op te ruimen en drankjes rond te brengen. Dus contact met gasten hebben we wel ;)

    Groetjes aan de rest daar!!

    Liefs
    Sharon

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jisca

Gutentag Leute, Ik heb even een site aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Deutschland, Deutschland? Jaja.. 30 mei vertrek ik naar het plaatsje Medebach voor 3 maanden en ga daar stage lopen in Centerparcs. Erg leuk allemaal natuurlijk! Ik zal jullie zodra ik daar ben al mijn belevenissen vertellen. Grussen, Jisca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 10529

Voorgaande reizen:

30 Mei 2007 - 31 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: