een kort vakantie gevoel - Reisverslag uit Medebach, Duitsland van Jisca Bonnema - WaarBenJij.nu een kort vakantie gevoel - Reisverslag uit Medebach, Duitsland van Jisca Bonnema - WaarBenJij.nu

een kort vakantie gevoel

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jisca

21 Juli 2007 | Duitsland, Medebach

Hallo lieve mensen,

Afgelopen dagen heb ik een paar dagen vrij gehad ik was van maandag tot donderdag bij me ouders in Meschede een plaatsje 40 km verderop. Me ouders hadden daar een bungalow gehuurd met een mooi uitzicht op een groot meer. Ik was blij dat ik me ouders en me broertje weer zag. Maandag ochtend kwamen ze me ophalen, na wat boodschappen te hebben gedaan zijn we richting de bungalow gereden zag er erg mooi uit 2 ligstoelen en 2 grote terrassen.
Het was die dag erg warm we hebben smiddags een boottocht over het meer gemaakt. Was wel even leuk. Savonds nog even opt terras gezeten bij de camping.

Dinsdag zijn we naar Meschede gereden en hebben we daar even gekeken in de stad. Stelde niet zoveel voor vond ik maar achh... Verder lekker gechilled in de ligstoel bij de bungalow ik viel er elke keer in slaap! haha, Woendag weer zn mooie dag we hadden mazzel want het was elke dag echt keimooi weer! Woensdag zijn we naar Winterberg gegaan hebben kevin en ik nog even gerodelt en zijn we nog even in tcentrum gaan kijken een lekker bropdje op het terras gegeten. En savonds heeerlijk gegeten in het restaurant op de camping ik had lekker een Griekse maaltijd kan zelfs nu een paar woordjes grieks!Donderdag was de dag dat ik weer afscheid van me ouders moest nemen ik hoefde pas om 16uur te werken dus kon nog wel even bij ze zijn smiddags zijn we weer terug richting Medebach gereden en zijn wehier nog even in het dorp wezen rondneuzen daarna hebben ze me thuis weer afgezet het liefst ging ik terug mee naar huis. Maja nog 6 weekjes en dan ben ik ook thuis! Kijk er echt naar uit lekker even niks aan me hoofd en heerlijk op vakantie met lieve Deem.

Marjan zeker mis ik jullie op het werk, en nu ga je ook al weg! Erg jammer! Maar je krijgt vast een supertijd op terschelling en ik kom zeker een x langs.

Khoop voor je dat je paar daagjes vrij kan krijgen Sanne zodat je naaar je ouders op terschelling kan. Tweer is hier lekker elke dag schijnt de zon en ik krijg al een beetje een kleurtje.


Carmen bedankt voor je kaartje.


Verder heb ik sinds donderdag me nieuwe rooster gekregen en sta nu weer heel vaak ingedeeld in Market Buffet iets wat ik dus niet leuk vond en ook had aaangegeven.
Ik maak weer veel dagdiensten sochtends ontbijt en smiddags tot savonds weer in Hardings.
Of ik sta savonds ingedeeld in het buffet. Gisteren stond ik daar ook en moest mijn eigen tafels bedienen ik had er 15! En dat terwijl het me 2e keer werken daar was en ik amper de tafelnrs kende.Gelukkig moet je alleen de gasten de tafel wijzen drinken opnemen en brengen en tafels afruimen en afrekenen maar toch! In hardings gaat dat me beter af! Me floormanager is ook weer beter ze is 3 weken ziek geweest ook een aardige vrouw dus hopelijk heb ik dan het ook leuk weer in Hardings.
Ik hoef teminste niet zoheel veel met Nicole te werken dat scheelt weer.

Nou dit was het even voor vandaag, ben nu beetje inspiratiloos. Jullie horen zo gauw mogelijk weer wat van me!
Ik zal binnenkort wat fotos plaatsen even kijken of dat lukt!

Liefs,
Jisca

  • 14 Augustus 2007 - 15:14

    Dé Grote Oom:

    Hi Jiss,
    Och,och,och tis niet te gelooffe joh, wat jij daar meemaakt.
    Noch nur ff auf die Zahne bissen und dann sitzt es wieder darauf, zou ik zo zeggen.
    Poeh, m'n Duits is ook niet meer wat het eenmaal geweest is.
    Is hier nog wat gebeurd? Nou, nee hoor, alles is al weer bij het oude: werke, werke werke. Zijn alweer aan vakantie toe!!
    By the way, Ronald is een weekje in snikheet Sevilla geweest(hij trof in Galway een Spaanse madonna en die heeft hem uitgenodigd)en René is een weekje in Schotland met vakantie geweest (ook héél mooi hoor, maar ja regen en storm natuurlijk; tja dat is Schotland). Is even thuis en dan gaat ie met een tussenstop in Zweden voor een aantal weken naar Zuid-Afrika en Botswana ( op safari!!).
    Weet je het al? Afgelopen zondag knalt er een medeweggebruiker(nog beneveld van de hoeveelheid drank van de avond daarvoor) op O.O.M.(Opa's Oude Mazda). Flinke schade, wel sneu natuurlijk. En diezelfde Opa liet zich telefonisch vol lof uit over die super badkamer van je ouders.
    Nieuwsgierig als we zijn zullen we dat vanavond es ff aanschouwen.
    Oh ja und noch vielen Dank fúr die wunderschöne Ansichtskarte.

    Nou Jiss, dat wast weer ff, details over jouw verblijf horen we wel van je ouders.

    Groetjes en nog ff volhouden hé!

    Oom Peter en tante Tineke


  • 14 Augustus 2007 - 15:15

    Dé Grote Oom:

    Hi Jiss,
    Och,och,och tis niet te gelooffe joh, wat jij daar meemaakt.
    Noch nur ff auf die Zahne bissen und dann sitzt es wieder darauf, zou ik zo zeggen.
    Poeh, m'n Duits is ook niet meer wat het eenmaal geweest is.
    Is hier nog wat gebeurd? Nou, nee hoor, alles is al weer bij het oude: werke, werke werke. Zijn alweer aan vakantie toe!!
    By the way, Ronald is een weekje in snikheet Sevilla geweest(hij trof in Galway een Spaanse madonna en die heeft hem uitgenodigd)en René is een weekje in Schotland met vakantie geweest (ook héél mooi hoor, maar ja regen en storm natuurlijk; tja dat is Schotland). Is even thuis en dan gaat ie met een tussenstop in Zweden voor een aantal weken naar Zuid-Afrika en Botswana ( op safari!!).
    Weet je het al? Afgelopen zondag knalt er een medeweggebruiker(nog beneveld van de hoeveelheid drank van de avond daarvoor) op O.O.M.(Opa's Oude Mazda). Flinke schade, wel sneu natuurlijk. En diezelfde Opa liet zich telefonisch vol lof uit over die super badkamer van je ouders.
    Nieuwsgierig als we zijn zullen we dat vanavond es ff aanschouwen.
    Oh ja und noch vielen Dank fúr die wunderschöne Ansichtskarte.

    Nou Jiss, dat wast weer ff, details over jouw verblijf horen we wel van je ouders.

    Groetjes en nog ff volhouden hé!

    Oom Peter en tante Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jisca

Gutentag Leute, Ik heb even een site aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Deutschland, Deutschland? Jaja.. 30 mei vertrek ik naar het plaatsje Medebach voor 3 maanden en ga daar stage lopen in Centerparcs. Erg leuk allemaal natuurlijk! Ik zal jullie zodra ik daar ben al mijn belevenissen vertellen. Grussen, Jisca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 10589

Voorgaande reizen:

30 Mei 2007 - 31 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: