foto's en die shit - Reisverslag uit Medebach, Duitsland van Jisca Bonnema - WaarBenJij.nu foto's en die shit - Reisverslag uit Medebach, Duitsland van Jisca Bonnema - WaarBenJij.nu

foto's en die shit

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jisca

23 Juli 2007 | Duitsland, Medebach

Hallo Lieve mensen,

Alweer een berichtje van mij!
Ze hebben eindelijk weer internetkaarten op het park.
Dus nu kan ik weer eens met me eigen laptopje internetten jammer genoeg kan het niet in me eigen huisje maar moet ik in het market dome gaan zitten met me laptop.
Nu ik op me eigen laptop internet kan ik ook wat foto’s op me site plaatsen, is misschien wel zo leuk. Wat heb ik hier nog beleefd de afgelope dagen, niet zo heel veel. Vrijdag middag heb
ik gezwommen samen met bianca totdat het begon te onweren en te plensen en het zwembad gesloten werd. Daarna moest ik werken ik moest in Market Buffet werken vond er niet zoveel aan wel had ik me eigen tafels die ik moest bedienen dat was wel weer leuk maar tgaat er heel anders aan toe dan in Hardings, dus ik wist niet zo goed hoe alles ging en wist de tafel nummers nog amper.
Maarja ik had dan ook meteen nog een open staande rekening aan het eind van de avond het was maar 5,95 en ze begonnen heel erg op me te zeuren en dat ik het dan uit eigen zak zou moeten gaan betalen! Belachelijk natuurlijk! Maarja de chef kwam erbij en het was weer goed. Ik hoefde niks te betalen gelukkig.

Verder had ik zaterdag vrij.. ik heb bijna niks gedaan. Ohja bianca haar vriend tim heeft een super nintendo voor ons meegenomen. Dus daar vermaken we ons nu wel op in onze vrije uurtjes. Dan gaan we even tegen elkaar racen hahah…Verder heb ik savonds nog even getafeltennist met bianca, en we hebben films gekeken. Zondag had ik ontbijtdienst moest om 8 uur al beginnen. Het was behoorlijk druk! Ik moest samen met Siggi dus dat was wel weer leuk. Alleen waren er 2 doofstomme mensen het was een oudstel. Ze wisten wel wat wij zeiden maar we wisten totaal niet wat ze van ons wouden, achteraf bleken ze vlaams te zijn dus moest ik maar proberen met ze te comminiceren. Dat wou voor geen meter haha..
Dus heeft me collega het geprobeerd na een half uur kwamen ze erachter. Ze wouden internetten. Wel sneu voor zulk soort mensen lijkt me vreselijk dat niemand je begrijpt.
Kvind het alleen al knap dat ze op vakantie zijn. Smiddags moest ik in Hardings werken met me lieveling Nicole. Het verbaasde me om half 5 gaf ze me nog pauze ook dat ik iets mocht gaan eten, maar voor korte duur want werd uit de kantine geroepen ik moest helpen in market cafe eten rondbrengen.

Ik dacht echt Hell no! Ik heb daar nog nooit gewerkt weet totaal de tafelnummers niet eens. Dus ik kwam daar en heb bij ongeveer 5 tafels hetzelfde gevraagd of ze een mexican wrap hadden besteld geen 1 tafel. Dus stond ik daar, ik een collega vragen die daar wel werkt hij zei dat het aan de andere kant moest zijn nou laat me daar dan ook niet werken als ik het niet eens weet. Tot me grote verbazing was Bianca daar ook al aan het werk terwijl ze daar niet stond ingedeeld we zeiden echt tegen elkaar wat doen we hier we weten hier niks. Op een gegeven moment stonden we allebei maar wat tafels afteruimen en schoon te poetsen want ja wat moesten we anders we konden moeilijk met een dienblad drankjes gaan lopen als we de tafelnummers niet eens weten. Ik was er ook weer snel weg en was weer terug naar Hardings gegaan. De hele avond was het heel druk en ik moest tot laat werken 22.40 terwijl ik die ochtend van 8 tot 12 ook had gewerkt en vervolgens om 16 uur weer was begonnen in Hardings. In totaal dus weer 10,5 uur gemaakt.

Vandaag moet ik om 16.30 arbeiten again in market buffet geen zin in maar bianca is er gelukkig ook aan het werk. Ohja ik moest me fiets inleveren die ik hier op het park had.
Ik mocht hem eigelijk maar een dagje maar had hem al een maandje hier. Ze hadden er een paar keer omgevraagd toen had ik gezegd dat ik hem nog had verder zeiden ze ook niks erover. Tot vrijdag toen vroeg de Chefin of ik hem nog bij de bungalow had staan wederom zei ik ja…en jahoor ze zei ik wil hem morgen graag terug zien. Dus ik had hem weer in moeten leveren. Sjeise dacht ik die krijg ik nooit meer terug! Vandaag wou ik even een fiets hebben omdat ik vanmiddag nog even wat boodschapjes wil doen, en kreeg weer een fiets mee gelukkig! Deze lever ik morgen middag weer in. Maar de volgende keer als ik weer een fiets haal houd ik hem mooi weer voor langere tijd totdat ze er weer naar vragen. Tis wel zo handig een fiets, voor de boodschappen of als ik laat uit me werk ben fietsend naar huis anders moet ik 10 min lopen.
Ik ga zo nog even verder Internetten en dan even boodschapjes voor mezelf halen in het dorp.
We hebben niks meer in huis en wil natuurlijk wel wat drinken.

Dat was me verhaaltje tot nu toe en ik zal even proberen wat foto’s erop te zetten.
Van dat ik met me ouders was. En nog van de rodelbaan met bianca.
Tot snel! Ik heb morgen weer vrij en dan pas volgende week maandag. Het word deze week heel druk op het park het park is dan 96% bezet. Dus ik ga een druk weekje tegemoet denk ik.
Des te sneller gaan mijn 5 weekjes hier voorbij!… Ik verlang weer naar me leventje in Leeuwarden het word met de dag erger.


Nu ga ik er echt mee ophouden Bis später…!!

Tschüss
Jiscaa

  • 23 Juli 2007 - 19:55

    Sanne:

    Hoi lieve jis,

    Je hebt al weer heel wat meegemaakt lees ik wel! Nog even doorzetten meid!
    Leuke foto's heb je erop gezet trouwens. Kben trots op je en we bellen nog wel.

    Liefs moi.

  • 27 Juli 2007 - 17:28

    Monique:

    Hee Jiss,

    Ik lees je site vaak, maar heb volgens mij nog nooit geschreven. Hoop dat alles goed met je gaat daar, je hebt het zo te lezen wel heel erg druk met werken. Hoop dat je geniet van je vrije dagen & het is nog maar 5 weekjes... dat vliegt zo om, geloof me! :)

    Succes babe,
    X Monique.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jisca

Gutentag Leute, Ik heb even een site aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Deutschland, Deutschland? Jaja.. 30 mei vertrek ik naar het plaatsje Medebach voor 3 maanden en ga daar stage lopen in Centerparcs. Erg leuk allemaal natuurlijk! Ik zal jullie zodra ik daar ben al mijn belevenissen vertellen. Grussen, Jisca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 322
Totaal aantal bezoekers 10550

Voorgaande reizen:

30 Mei 2007 - 31 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: