Suprise!! Jis is back in Lwd-town - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jisca Bonnema - WaarBenJij.nu Suprise!! Jis is back in Lwd-town - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Jisca Bonnema - WaarBenJij.nu

Suprise!! Jis is back in Lwd-town

Door: Jisca

Blijf op de hoogte en volg Jisca

23 Augustus 2007 | Nederland, Leeuwarden

Hallo Leute,

Jisca ist Dinstag wieder zuruck gekommen aus Medebach.

JA JA JA! Ik ben terug in Nederland, wel eens waar wat vervroegd maar dat mag de pret niet drukken!
Hals overkop heb ik te horen gekregen dat Bianca en ik naar huis konden op advies van worms. Waar ik natuurlijk wel blij mee was maar ook heel erg vond voor me collega's want ik had zulke lieve op 1 na dan:P
Wegens onleefbare omstandigheiden in de bungalow zijn we terug gekeerd. Het voelt goed om weer terug te zijn maar ook heeel raar. Ik werd vanochtend wakker en dacht waar ben ik ik moet zo werken, ik ben nog teveel met me werk bezig en me lichaam ook want dat is nog erg moe!;) Ik ga nog lekker even een weekje goed uitrusten en dan nog lekker 2 weekjes op vakantie met Deem.

Ik ben gister bij me pake&beppe langs geweest en was ook blij hen weer te zien! Vanavond zie ik me vriend pas aangezien die de hele week op terschelling heeft gewerkt kan ook niet wachten. En ik wil me vriendinnetjes natuurlijk ook zo snel mogelijk weer zien.

Nou dat jullie het maar weer even weten.
Je bent gewaarschuwd JISCA IS BACK!


TSCHUSSI!!

  • 24 Augustus 2007 - 21:34

    Hester:

    Laat me raden wie die collega was? Het begint met een N en eindigd op icole? Of niet? haha.

  • 24 Augustus 2007 - 21:35

    Hester:

    Maar misschien heeft ze ergens diep in haar lompe lijf een goed hart, misschien heeeel misschien.. Het zou je moeder zijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jisca

Gutentag Leute, Ik heb even een site aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van mijn belevenissen in Deutschland, Deutschland? Jaja.. 30 mei vertrek ik naar het plaatsje Medebach voor 3 maanden en ga daar stage lopen in Centerparcs. Erg leuk allemaal natuurlijk! Ik zal jullie zodra ik daar ben al mijn belevenissen vertellen. Grussen, Jisca

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 849
Totaal aantal bezoekers 10551

Voorgaande reizen:

30 Mei 2007 - 31 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: